Sunday, September 19, 2010

i-RICH696 :: SESI EMPOWERING : DEKATNYA GEMILANG ITU!


SESI EMPOWERING :: TAJUK : “DEKATNYA GEMILANG ITU !”
TARIKH :: 22/09/2010 (RABU)
MASA :: 9.00 MALAM (TEPAT)
TEMPAT :: CENTRE I-RICH, TAMAN EQUINE, SERI KEMBANGAN
SPEAKER :: MENTOR JUTAWAN AMRI, JUTAWAN ELLY, MENTOR ARIL, MENTOR KHAIRUL, MENTOR RIDZMAN & MENTOR EZAL!

PASTI MENYENGAT! PASTI BERGEGAR!
PASTI TOUCHING! PASTI! PASTI!! PASTI!!!

i-RICH menganjurkan satu sesi training ‘EMPOWERING’ khas untuk ahli2 i-Rich696 secara PERCUMA! Sesi empowering ini telah menggabungkan 6 mentor i-Rich yang baru2 ini telah mendapat ‘pengiktirafan’ sebagai penerima anugerah di pentas jutawan. Sesi empowering selama 2 jam TANPA HENTI ini member peluang kepada ahli2 i-Rich696 menyaksikan sendiri secara ‘LIVE’ perkongsian pengalaman mereka menjalankan prog i-Rich sehingga mendapat pengiktirafan ini!

Hadirlah bersama network anda kerana mungkin di sinilah anda bertemu ‘turning-point’ untuk menjadikan impian anda reality & hidup seperti yang anda mahukan! JANGAN LEPASKAN PELUANG! SILA DATANG AWAL KERANA TEMPAT ADALAH TERHAD!!!

"Kalau lapar, makanlah...kalau haus, minumlah...semuanya hanya diri sendiri yang dapat lakukannya....kecuali anda sakit, anda tak sakitkan?," Mentor Amri.
"Sebenarnya GEMILANG itu tersangatlah dekat dengan diri kita, cuma ia hanya dilindungi dinding halangan di dalam minda, yang mana dinding itu sebenarnya tidak wujud. Oleh itu, bersedia atau tidak...BOLOS SAJA DINDING ITU!!!," Mentor Amri.

No comments:

Post a Comment