Thursday, November 22, 2012

Alhamdulillah....

Assalam dan selamat sejahtera kepada semua yang sudi menerjah masuk ke blog personal saya ini...:) 
Actually, saya ini tidak berapa pandai dalam penulisan. Ayat2 yang saya gunakan juga kadang-kadang memang berterabur...hahaha....idea pun kurang...anyway..masih dalam proses pembelajaran....inn sya Allah...

Sekarang ini dalam proses menambah ilmu untuk bidang bisnes-bisnes yang sedang jalankan... di harapkan jalan menuju untuk menjadi KAYA&BERJAYA dunia dan akhirat di permudahkan oleh Nya....inn sya Allah...


Anyway, untuk makluman saya rasa teruja dan gembira kerana sehingga ke hari ini carian di google.com untuk perkhidmatan kereta sewa di kuala lumpur yang mana blog saya ini di first page dan ranking pertama. :D 

Lihat gambar untuk sebagai buktinya...bukan untuk menunjuk2 tapi hanya ingin berkongsi dengan anda semua jer....:) 




Key word carian di google.com yang blog ini selalu dapat hit adalah seperti berikut: 

 kereta sewa kuala lumpur murah,sewa kereta murah wangsa maju *sewa kereta murah di kuala lumpur *sewa saga flx kl *perkhidmatan sewa kereta *sewa kereta pandu orang lain *khidmat sewa kereta di kuala lumpur *sewa kereta preve di kl *sewa kereta kuala lumpur*kereta sewa pandu sendiri*sewa kereta klang*kereta sewa kl 
*sewa kereta kl*sewa kereta di wangsa maju



No comments:

Post a Comment